چاپ تبلیغات لیوان کاغذی چگونه انجام می شود؟

تبلیغات نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود که موجب افزایش سود و رونق بیشتر در کار و فروش بیشتر محصولات می گردد . روش های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد که می توان به چاپ تبلیغات لیوان کاغذی ، فضای مجازی ، روزنامه و تلویزیون ، مجلات و بیلبوردهای خیابانی اشاره کرد. در ادامه قصد داریم در مورد موضوع چاپ تبلیغات لیوان کاغذی بپردازیم با ملیوان همراه باشید .

چاپ تبلیغات لیوان کاغذی چگونه انجام می شود؟

استفاده از لیوان های کاغذی تبلیغاتی روشی موثر برای تبلیغ برند تجاری محصولات می باشد که با چاپ تبلیغات لیوان کاغذی به صورت طرح یا لگو می توانید پیام تبلیغاتی خود را از این طریق به سایر مخاطبان خود برسانید . لیوان های کاغذی یکبار مصرف جزو محصولات تبلیغاتی کم هزینه می باشد که در رستوران ، کافی شاپ و همایش و سالن های کنفرانس استفاده می شود .

تا زمانی که از لیوان کاغذی استفاده نشده می توانهمواره آن را در معرض دید همه قرار داد و نوعی تبلیغات بدون هزینه را داشته باشیم .از چاپ تبلیغات بر روی لیوان کاغذی تک جداره یا لیوان کاغذی دوجداره برای سازمان و ادارات مختلف جهت نوشیدن مایعات سرد و گرم استفاده می شود .

ارباب رجوع و پرسنلی که در این سازمان ها مشغول به کار هستند معمولا از لیوان های کاغذی یکبار مصرف استفاده می کنند . این نوع تبلیغات در نمایشگاه های بزرگی که هر سال در شهرهای بزرگ برپا می شود و سمینار و مهمانی های همگانی و خصوصی انجام می شود و بازخورد بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت .

هزینه چاپ تبلیغات لیوان کاغذی به نسبت هزینه تبلیغات در بیلبوردها و تلویزیون بسیار تفاوت دارد.از طرفی دیگر نگاهمان نسبت به تبلیغاتی که در تلویزیون انجام می شود اشباع شده و نیاز به تنوع در تبلیغات وجود دارد که با این روش از تبلیغات روی لیوان کاغذی انجام می گیرد.

تبلیغات لیوان کاغذی بسیار موثرتر از سایر تبلیغات بوده و باعث می شود مخاطب به نوشته موجود روی لیوان کاغذی توجه بیشتری داشته باشد .ملیوان با سابقه درخشان در این زمینه شما را کمک خواهد کرد که تبلیغات خود را روی لیوان کاغذی تک جداره و دوجداره داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت سفارش و خرید لیوان کاغذی دوجداره یا تک جداره می توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید و از مشاوره آن ها بهره مند شوید .جهت برقراری ارتباط با شماره تلفن های موجود در سایت ملیوان در تماس باشید.

مزایای تبلیغات روی لیوان کاغذی

  • برندسازی با استفاده از لیوان های کاغذی
  • پیام تبلیغاتی کامل به مخاطب منتقل می شود
  • اطلاعات موجود روی لیوان کاغذی در 90 درصد قابل دیدن می باشد
  • تبلیغات لیوان کاغذی موجب افزایش فروش و مشتری می گردد
  • تبلیغات با هزینه بسیار کمتر انجام می شود و میزان باورپذیری آن بالاست

هزینه چاپ تبلیغات لیوان کاغذی نسبت به سایر تبلیغات ارزان تر می باشد . در این روش از تبلیغات می توان به راحتی تبلیغ را ردیابی کرد اما در صورتی که تبلیغات موجود در فضای مجازی به راحتی از دید مخاطب خارج و قابلیت نمایش مجدد را نخواهد داشت .مخاطب در صورت تبلیغات بسیار در فضای مجازی و تلویزیون نسبت به آن توجه خواهند بود اما در مورد تبلیغات روی لیوان های کاغذی متفاوت است زیرا در این نوع تبلیغات میزان اثرگذاری پیام تبلیغ بالاست .

مدت زمان در دست قرارداشتن لیوان کاغذی میانگین ده دقیقه محاسبه شده است و از این رو میزان تاثیرپذیر بودن پیام مخاطب بسیار بالاتر از سایر تبلیغات می باشد.تبلیغات روی لیوان های کاغذی ملموس تر از سایر تبلیغات می باشد و مصرف کننده زمان بیشتری را برای مطالعه نوشته موجود روی لیوان کاغذی که به عنوان تبلیغ می کند.

بازاریابی و فروش با لیوان کاغذی

به مشتریان خود همیشه این مسئله را یادآوری کنید که شما یک برند هستید و نیاز به برقراری ارتباط با آن ها وجود دارد.یکی از روش های بازاریابی مطمئن استفاده از لیوان های کاغذی می باشد. چاپ تبلیغات لیوان کاغذی هزینه زیادی را به همراه ندارد و این نوع از تبلیغات نسبت به سایر روش های تبلیغاتی با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود .

چاپ تبلیغات روی لیوان های کاغذی می تواند از طریق طراحی لوگو یا محتوا پیام تبلیغ مد نظر شما را به مشتری انتقال دهد و در ذهن آن باقی بماند .برای سفارش لیوان های کاغذی تبلیغاتی به سراغ افراد متخصص و باتجربه در این زمینه بروید. ملیوان شما را در این زمینه راهنمایی و کمک خواهد کرد.

دکتر کرابی
ارسال دیدگاه