لیوان کاغذی ارزان

با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی ، تقاضای اکثر افراد به منظور استفاده از کالاهای بهداشتی جهت صرفه جویی در زمان افزایش یافته است . بر همین اساس امروزه انواع ظروف یکبار مصرف مانند لیوان کاغذی ، بشقاب ، بطری ، لیوان کاغذی چای دار و… تولید و در دسترس عموم قرار گرفته است . ظروف یکبار مصرف می توانند از جنس پلاستیک ، کاغذ ، مقوا و…باشند که به شکل های مختلف مانند لیوان کاغذی ارزان ، بشقاب ، سطل و… تولید و به بازار عرضه می شوند . در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با لیوان کاغذی ارزان اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم…

لیوان کاغذی ارزان

لیوان کاغذی ارزان یکی از پرمصرف ترین ، کاربردی ترین و اصلی ترین ظروف یکبار مصرف می باشد که به صورت گیاهی و پلاستیکی هم قابل تولید است . از زمان تولید ظروف یکبار مصرف در ایران حدود سی سال گذشته است و روز به روز ما شاهد پیشرفت روزافزون این صنعت بوده ایم . امروزه ظروف یکبار مصرف در رنگ ، ابعاد و شکل های مختلفی قابل تولید می باشد .

یکی از ده کشوری به به وفور از ظروف یکبار مصرف استفاده می کند کشور ایران می باشد که به صورت لیوان کاغذی ارزان ، لیوان گیاهی ، لیوان پاستیکی ، انواع بشقاب و غیره تولید و به بازار عرضه می شود . به یاد داشته باشد که شکل ظاهری ظروف یک بار مصرف با توجه به درخواست و نیاز مشتری و میزان پیشرفت کارخانجات تولید کننده قابل تغییر است . تمام ظروف یک بار مصرف پلاستیکی با استفاده از مواد پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و پلی استایرن تولید می شوند . هر یک از مواد اولیه ذکر شده از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که در ادامه مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

بهتر است بدانید همانند سایر محصولات ، در صنعت ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی یکی از مهم ترین فاکتورها برای رقابت در بازار ، قیمت تمام شده این محصولات می باشد . به جهت تولید لیوان کاغذی ارزان قیمت توصیه می کنیم از مواد اولیه ارزان استفاده نمایید . به علاوه دستگاه تولید لیوان کاغذی باید از بالاترین بازدهی برخوردار باشد . البته لازم به ذکر است که همیشه استفاده طولانی مدت از دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف ، همیشه سود دهی ندارد ، بنابراین باید بالاترین راندمان را ایجاد نمایید .

چاپ لیوان کاغذی ارزان

تولید و چاپ لیوان کاغذی ارزان ، بشقاب کاغذی ، پیش دستی کاغذی ، ساک دستی ، درپوش کاغذی و غیره به صورت اختصاصی ، با بهترین کیفیت و با استفاده از رنگ های بهداشتی و بدون بو را با ما تجربه کنید . کاغذ با گرماژ 218 ، سنگین ترین گرماژ در بین تولیدکنندگان لیوان کاغذی وبشقاب کاغذی کره ای است که برای تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد . به همین دلیل پس از ریختن مواد داغ در این ظروف هیچ بویی تولید نمی شود . بنابراین می توان انواع ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی را در طرح های متنوع و زیبا با بهترین کیفیت و دوام بالا چاپ نمود . با توجه به درخواست مشتری می توان انواع طرح های مختلف ، عکس ، لوگو و آرم مختلف را بر روی لیوان کاغذی چاپ نمود .

لیوان کاغذی با استفاده از استروک دابل یا سینگل تهیه می شود . در واقع استروک ، نوعی کاغذ برش خورده است که زمانی که در داخل دستگاه تولید قرار می گیرد ، دچار خمیدگی شده و سپس با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی ارزان دوخته شده وو تبدیل به لیوان کاغذی می شود .

منظور از استروک سینگل یا استروک تک جداره این است که از یک طرف با استفاده از کاغذ پایه و از طرف دیگر با استفاده از پلی اتیلن پوشش داده شده و لیوان کاغذی تهیه می شود . منظور از استروک دابل یا استروک دو جداره این است که با استفاده از پلی اتیلن از دو طرف پوشش داده شده و در نهایت لیوان کاغذی تهیه می شود .

ظروف یکبار مصرف کاغذی نسبت به ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از مزیت های بیشتری برخوردار است و مهم ترین جنبه و مزیت لیوان کاغذی ، تبلیغاتی بودن آن می باشد . همان طور که در مقالات قبل ذکر شد ظروف یکبار مصرف پلاستیکی زمانی که در مجاروت آب داغ قرار می گیرند ، مچاله یا آب می شوند .

دکتر کرابی
ارسال دیدگاه